Wednesday 20 July 2016

Lucky

很感激自己總是一個幸運的人,遇到的人與事都讓我覺得生活很美麗。

雖然工作疲累辛苦,但感激自己依然在工作的細節裡找到意義,不管是寫電郵的詞彙,處理事情的方式,還是對設計的執著,都讓我心情澎湃地去學習那份專業感,找到堅持的理由。

感激同事之間的相處愉悅,不管遇到誰都是一場美麗的意外。感激組長給予我的肯定還有機會,讓我更加地感受到室內設計師的責任與意義。雖然很多事情現在看起來都還是微不足道,但我感激自己已經在做著自己喜歡做的事,並且相信着只要繼續堅持著,一定會有很美的事情發生。

I'll be going to Bali to meet an architect with my boss this coming friday, this is my very business trip after I came back from the UK. I feel so grateful and excited to have this opportunity to step out from my comfort zone and I know that I have made a right decision of joining this international company last December. This would definitely be a memorable trip even though I'll be only staying there for 30 hours. There's nothing much I could ask for and I promise myself to work harder for things that i wanted.  

What a beautiful July !

No comments:

若不記下,我甚至不能曉得,它們已經經過我了。 ~syn《念頭》